C/Casablanca 56, 12590 Almenara (Cs)

L’Ajuntament d’Almenara continua amb el programa de desinfeccions, tant del nucli urbà com de la platja de Casablanca

L’alcaldessa, Estíbaliz Pérez, recorda que “no hi ha que baixar la guàrdia”

L’Ajuntament d’Almenara segueix amb la seua programació de desinfeccions continuades, tant en el nucli urbà de la localitat com a la Platja Casablanca. Una vegada més l’equip de la Brigada Municipal ha procedit en la jornada de hui a desinfectar les principals zones de pas en el nucli urbà del municipi com són les zones comercials així com els accessos als edificis públics i àrees educatives, entre altres llocs. Les desinfeccions seguiran en les pròximes jornades a la Platja Casablanca. Cal recordar que a més cada dia es desinfecten els accessos als centres educatius locals.

L’alcaldessa d’Almenara, Estíbaliz Pérez, ha assenyalat que “seguim sense parar periòdicament realitzant la desinfecció general de les principals àrees del nostre municipi així com de la Platja Casablanca, al que li afegim també desinfeccions puntuals i específiques tant als patis com a les aules i espais interiors del col·legi i de l’Escola Infantil Municipal”.

Pérez ha assenyalat que “hem tingut una incidència de coronavirus molt alta en la localitat i afortunadament aquesta a poc a poc ha anat descendint però no hem de confiar-nos, el risc continua, per la qual cosa seguirem amb les nostres mesures, com per exemple la desinfecció de les principals zones del nucli urbà i de la Platja Casablanca”.

 

 

 

 

deja tu comentario

0